FANDOM

Przed akcją serialuEdytuj

Trafił do Wieliczki pokonał tam Harrego Pottera po ucieczce z Wieliczki pokonał ojca imperatora.

PoczątekEdytuj

Podczas imprezy zostaje wezwany przez Donalda Tuska który mówi mu że Polskę zaatakowali Rosjanie i musi

Bury Zenek
Imię:Zenek

Ksywka:Bury

Czas występowania:1-23
Pierwszy docinek:Już czas
Ostatni Odcinek:Arena

się z nim spotkać w nocy żeby omówić plan obrony Polski. Przed spotkaniem z premierem spotyka się z Gonzalesem po czym udaje się do premiera ten każe mu iść do kanałów i otwierają razem bramę do czwartej rzeczpospolitej.

Lord Kutafon i ZłotopoliceEdytuj

Bury Zenek dociera na wyspę i rozpoczyna poszukiwania swojej drużyny później premier każe mu opuścić wyspę i ruszyć do lasu po spadochroniarza z Rosji. Bury Zenek dociera do lasu jednak przez Gonzalesa spadochroniarz ucieka ścigając go Bury Zenek dociera do Wieliczki i spotykają tam [1]Laresa Macierewicza kory informuje ich że spadochroniarz tam był jednak uciekł i zostawił mapę. Bury Zenek wyrusza do zamku w Wieliczce i odnajduje go następnie wraca na wyspę od Lesera dowiaduje się że premier chce go widzieć po spotkaniu z premierem rusza żeby przesłuchać więźnia. Więzień informuje Burego Zenka że Stalin przebywa w Złotopolicach dlatego po naradzie z ekipą wyrusza tam. W Złotopolicach spotykają Jana Rokitę który tam przebywa od czasu ucieczki z Wieliczki po naradzie przybywa tam Porucznik Józef Szymański który informuje Burego Zenka że chcą przysłać mu kapitana ale okazuje się że to Grzybek. Grzybek od razu mówi do Burego Zenka tato jednak słyszy to Wrzód stojący obok który cieszy się że poznał swojego ojca. Grzybek informuje Burego Zenka o tym że Stalin został na wyspie a więzień uciekł, razem wymyślają plan zabicia prezydenta Bronisława Stolcosława Komorowskiego.

Zamach i"Operacja Sparrow"Edytuj

Po naradzie z Drużyną Bury Zenek rusza z Gonzalesem do kryjówki prezydenta przebrany za teletubisia spotyka tam cwela z pod bramy uwięzionego jednak Bury Zenek mu nie wieży i zabija go aż w końcu idzie na dół i zabija prezydenta. Po akcji premier przybywa do Złotopolic i mówi Buremu Zenkowi że zamknął bramę do czwartej rzeczpospolitej i muszą płynąć w tym celu Bury Zenek planuje odnaleźć kapitana Jacka Sparrowa dlatego wysyła na poszukiwania ekipę. Rano dowiaduje się że od Grzybka że Wrzód został porwany obiecuje Grzybkowi go odbić następnie wraca do Gdańska od Gonzalesa dowiaduję się że Sparrow jest uwięziony w magazynie dlatego Bury Zenek uwalnia go w nocy.

Najgorsze 2 miesiące życiaEdytuj

Po dotarciu na wyspę Bury Zenek rozmawia z ekipą następnie podczas srania w kiblu woła go Gonzales i daje mu list w nocy idą razem w umówione miejsce i Bury Zenek spotyka tam swojego dziadka Adolfa Hitlera jednak Gonzales zabija Hitlera. Kolejnego dnia Bury Zenek idzie do obozu Rosjan jednak tam zostaje przez nich porwany i wrzucony do celi z Wrzodem następnie trafia na przesłuchanie do Lorda Kutafona. 2 miesiące później zostaje odbity przez ekipę jednak Wrzód ucieka 2 godziny przed akcją.

Bitwa o Gdańsk i powrót do WieliczkiEdytuj

Bury Zenek po uwolnieniu atakuje obóz Rosjan i odbija Maćka z klanu i wraca do Gdańska tam Konon informuje go że musi sobie przywrócić Burą Moc ale musi w tym celu zdobyć butelkę białego komandosa po rozmowie zaczyna się bitwa o Gdańsk. Po bitwie Grzybek jest ranny a Bury Zenek na polecenie Tuska wraca do Wieliczki zostawiając w Gdańsku Maćka i Wrzoda z rannym Grzybkiem jednak Gdańsk zostaje zaatakowany i Grzybek umiera Maciek z Wrzodem podczas ataku uciekają z Gdańska. Do Burego Zenka przybywa Władek który informuje go że ma Białego Komandosa a także informuje o konwoju ze złotem Niemców Bury Zenek od razu każe go zaatakować drużynie. Po ataku na konwój do Burego Zenka przybywa Szary Zenek jego brat o którym nigdy nie słyszał informuje go o zdobyciu Złotopolic, następnie przybywa do niego Gonzales i mówi że mają więźnia którym jest Ivan.

Bury Zenek vs Lord KapucynEdytuj

Bury Zenek wyrusza do lasu żeby zabić Gomeza i jego armię przed wyruszeniem zabija Ivana w lesie ekipa Burego Zenka zabija Rosjan a Bury Zenek walczy z Gomezem jednak osłabiony Gomez teleportuje się z lasu. Po walce Bury Zenek idzie do zamku i rozmawia z Gejrondem który informuje go że Gdańsk został opanowany przez Rosjan a władcą Gdańska jest Kapucyn Bury Zenek od razu tam rusza i rozmawia z ekipą spotyka tam Hitlera który przeżył strzał Gonzalesa i zabrania mu zabijać Kapucyna z powodu że jest jego ojcem ten jednak nie słucha Hitlera i stacza walkę z Kapucynem którą wygrywa i zabija ojca.

Bitwa o ZłotopoliceEdytuj

Bury Zenek dowiaduje się od Minetena że Gomez jest w Złotopolicach i musi go zabić tam spotyka ducha Jokera który informuje go że Gomez jest w dawnym obozie Komorowskiego tam porywa go Ferdynand Kiepski i zabiera do Gomeza po czym Bury Zenek zostaje zamknięty na dwa dni w piwnicy. Dwa dni później walczy z Gomezem na łące sołtysa Złotopolskiego z której zrobił arenę Bury Zenek wygrywa i wraca do drużyny z z zapasem alkoholu.
Mfpmp 2012-02-19 19-42-07-03

Walczący Bury Zenek w odcinku"Nowy plan"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki